Blogger Templates
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, July 3, 2009

Quranic Law of Attraction

Salam..harini sampai awal kat ofis..as usual, first thing to do is open my PC..LoaDing...lalala...then sementara tggu my Pc totally on, i belek2 kat atas meja..so, ternampak lah akan senaskhah buku yg bertajuk 'Quranic Law of Attraction' garapan Rusdin S. Rauf. A gift fm my Boss.. i'd like to share a little review of the book...

Law of Attraction mengajar kita mengenai kuasa minda.

Apa yg kita fikirkan hari ini menentukan apa yang akan terjadi pada masa hadapan. Jika kita mahukan masa hadapan yang cemerlang, kita perlu berfikir dan mencipta keinginan ke arah kecemerlangan itu.

Persoalannya, apakah kayu ukur bagi memastikan kuasa tarikan yang kita hasilkan tidak merentasi sempadan nilai? Apakah kayu ukur bagi memastikan tenaga daripada kuasa minda kita kekal dalam kerangka agama?

Jawapannya sudah pasti adalah Quran. Melaui Quran, kuasa tarikan yang terhasil diselarikan dengan petunjuk Allah. Fikiran dan tindakan kita juga dibentuk sesuai dengan kehendak Allah. Kesannya terhasillah kuasa tarikan yang luar biasa. Namun, yang paling utama, kuasa tarikan itu menjamin kecemerlangan yang lebih holistik, kecemerlangan dunia dan akhirat.

I'd say it is a good book to read..oleh itu, marilah kita sama2 membaca..
membaca menambah ilmu..(^_^)..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails